عکاسی و فیلمبرداری مجالس

فیلم برداری و عکاسی در خاطره انگیز ترین شب زندگی عروس و داماد بسیار اهمیت دارد و داشتن تصاویر و ویدیو های با کیفیت و زیبا در ماندگاری این شب به یاد ماندنی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تیم فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی

انتخاب تیم فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای برای جشن عروسی بسیار اهمیت دارد که تجربه کافی در این امر داشته باشند.خدمات فیلم برداری تشریفات مجالس مقصودلو با 15 سال سابقه کاری و با در اختیار داشتن تیم حرفه ای با مدیریت خانم شاهرخی,فارغ التحصیل عکاسی از دانشگاه هنر و معماری,در خدمت زوج های عزیز می باشد.تیم عکاسی و فیلم برداری ما با داشتن تجربه کافی در این زمینه یاد این شب عزیز را برای شما همیشگی خواهند کرد.

تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی عروس و داماد

استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه ای در زیبایی و جذاب بودن هر چه بیشتر فیلم ها و عکس های عروسی تاثیر دارد. خدمات حرفه ای تیم فیلم برداری تشریفات مقصودلو منطبق با سیستم های پیشرفته دنیا شامل دوربین های HD,Full HD,پرو جیپ,کرین,اسلایدر,پروجکشن,هلی کم و ... می باشد و تمامی مراحل عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد با استفاده از دوربین های دیجیتالی فوق حرفه ای انجام می پذیرد.

خدمات همراه فیلمبرداری و عکاسی مجالس

در کنار خدمات حرفه ای و زیبایی که توسط تیم عکاسی و فیلمبرداری مجالس تشریفات مقصودلو ارائه می گردد خدماتی به صورت ویژه و اختصاصی به زوج های جوان ارائه می گردد . عکاسی در آتلیه اختصاصی و لوکیشن های متنوع در فضای باز و بسته و کاملا مدرن و آلبوم دیجیتال با تعداد برگ های دلخواه و بهترین کیفیت چاپ و صحافی و انتخاب از بین جلد های شکیل متفاوت ارائه می گردد همچنین کلیپ اسپرت با امکانات و تجهیزات مدرن در سبک های متفاوت و سناریو های خاص به همراه کارگردانی در مکان های بکر ایران و خارج از کشور تهیه میگردد و در شب مراسم به بهترین شکل به معرض نمایش گذاشته می شود.

آتلیه عروس

انتخاب آتلیه عروس زیبا همواره از دغدغه های زوج های جوان بوده است تا بتوانند بهترین آتلیه عروس را انتخاب کنند.آتلیه عروس تشریفات مجالس مقصودلو با داشتن بهترین دکور ها و جدید ترین دوربین ها عکاسی از عروس داماد را با بهترین قیمت در آتلیه عروس انجام می دهد.

امکانات آتلیه عروس

آتلیه عروس مناسب باید دارای دکور های مختلف و زییبا باشد تا عکس های متفاوت و زیبایی خلق شود.از این رو ما در اتلیه عروس و داماد تشریفات مقصودلو با طراحی و اجرای بهترین و جذاب ترین دکورها زیباترین عکس ها را در خاطره انگیز ترین شب زندگیتان به ارمغان خواهیم آورد.

قیمت عکاسی و فیلمبرداری عروسی

عکاسی و فیلمبرداری عروسی توسط تیم حرفه ای تشریفات مقصودلو در بهترین لوکیشن های و با جدید ترین تجهیزات و کیفیت عالی با بهترین قیمت انجام می شود تا این شب خاطره انگیز را برایتان به یادگار ثبت نماییم.