لباس عروس زیبای من

در روزهایی که قرار بود تاریخ جشن عروسیم مشخص بشود، استرس زیادی از بابت برگزاری مراسم، لباس عروس، سفره عقد و بقیه جزئیات داشتم. می خواستم همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود. نگرانی هایم را در این رابطه با همسرم در میان می گذاشتم و او هم با محبت من را دلداری می داد که نگران نباش، ما بهترین جشن عروسی فامیل را خواهیم داشت.

باید اعتراف کنم که بیشترین نگرانی من از لباس عروسیم و در کنارش آرایشگاه بود. عروس های خیلی زیادی اطرافم دیده بودم که لباس های زیبا و متناسبی نپوشیده بودند و از این منظر من هم استرس داشتم که نکند همین اتفاق برایم بیفتد. وقتی برای انجام جزئیات و کارهای مراسم ازدواج خودمان اقدام کردیم، فکر نمی کردم چنین مسیر سختی جلوی روی ما باشد. خرید و انتخاب کارت، یادبود، لباس عروس و آرایشگاه و مزون همه و همه کارهای طاقت فرسایی بود، تازه ممکن بود نتیجه آخرش همان طوری نشود که ما می خواهیم. ضمن این که من هم تجربه ای در زمینه برگزاری مراسم عروسی نداشتم و چون دختر اول خانواده بودم، مادرم هم به طبع کمکی از دستش بر نمی‌ آمد که در فرآیند چیدن مقدمات عروسی به من بکند. خیلی از اطلاعات را از طریق اینترنت به دست می آوردم و البته به صحت و سقم آن هم اعتماد زیادی نداشتم. خیلی از دوستان و آشنایان ما هم سعی می کردند اطلاعاتشان را در اختیارمان بگذارند که با توجه به دیدن مراسم عروسیشان و خروجی که کارشان داشت، کلاً چیز مفیدی از تجربیاتشان به دست نمی‌ آمد و در نهایت چیزی که من می خواستم نبود.

 تشریفات عروسی مقصودلو

یک ماه و نیم از زمانی که خانواده های ما قرار گذاشتند مراسم ما را به پا کنند گذشت، اما ما همچنان نتوانسته بودیم مؤسسات مختلفی از جمله آتلیه، آرایشگاه و مزون و... مناسب خود را پیدا کنیم و یا حتی از نمونه کارهای جایی خوشمان بیاید که بخواهیم با آن ها قرارداد ببندیم. یک روز که با همسرم بیرون بودیم، از جلوی ساختمان یک مجموعه تشریفاتی رد شدیم. دیدن این مجموعه من را به فکر فرو برد و پیش خودم فکر کردم بهتر است از چنین جاهایی برای برگزاری مراسم ازدواج مشاوره بگیریم. این موضوع را با همسرم در میان گذاشتم. او هم چون استرس و نگرانی های من را در طول این یک ماه و نیم دیده بود، از نظرم در این رابطه استقبال کرد. قدم اول انگار انجام شده بود. در قدم دوم باید انتخاب می کردیم که از خدمات کدام مجموعه تشریفاتی استفاده کنیم.

دست به کار شدم و در اینترنت شروع به جستجو کردم. مجموعه های مختلف با خدمات رنگارنگ و عکس های زیبا و هیجان انگیز در اینترنت وجود داشت. مجموعه هایی که صفر تا صد برگزاری مجالس مختلف و عروسی ها را به عهده می گرفتند و همه جور امکاناتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دادند. اعتماد به این حرف ها البته کار سختی بود، چون در نهایت همه ادعا می کردند که بهترین هستند اما گاهی در عمل می شد مسائل متفاوتی را مشاهده کرد. این موضوع موجب شد تا تصمیم بگیرم از تجربیات افرادی که از خدمات این مجوعه ها استفاده کرده بودند بهره مند بشوم. در میان تمام نظرات مختلفی که طی یک مدت کوتاه توانستم جمع آوری کنم، نکات متفاوتی وجود داشت. حال باید می دیدم اولویت من برای برگزاری جشن عروسیم چیست؟ اولویت من لباس و آرایشگاه بود، از این رو باید سراغ مجموعه های می رفتم که با مزون ها و آرایشگاه های درجه یک قرارداد دارند. از میان تمام مجموعه هایی که از اینترنت به دست آورده بودم، دو سه تا از آن ها با مشخصاتی که در ذهن من بود بیشتر هماهنگی داشتند. به بازدید از نمونه کارهای این مؤسسات رفتیم، اما در نهایت جذب نمونه کارهای زیبا و برخورد عالی و گرم پرسنل تشریفات شدیم. نمونه های کار این مؤسسه بی نظیر بود.

مزون های درجه یک طرف قرارداد با تشریفات عروسی  با مدل های مختلفی از لباس عروس، من و همسرم را شگفت زده کرده بودند. ابتدا از تنوع مدل ها کمی گیج شدیم، اما بعد توانستیم یک لباس عروس برازنده و شیک با قیمت بسیار مناسب انتخاب کنیم.

 تشریفات عروسی مقصودلو

شبی که به همراه همسرم برای تست شام رفتیم، از دیدن گل‌آرایی‌های درجه یک، فضای عالی و عروس داماد زیبا به وجد آمده بودیم. این اتفاق ما را در تصمیم خودمان مصمم تر می کرد.

شب عروسی خودمان رسید و منی که همیشه از بابت ظاهر و زیباییم در جشن ازدواجم نگرانی داشتم، به یکی از زیباترین و شیک پوش ترین عروس های فامیل تبدیل شده بودم. تا مدت ها صحبت لباس و مراسم عروسی من نقل مجلس و صحبت های دیگران بود و از این بابت بسیار خوشحال بودم.

تشریفات مجالس مقصودلو با سال ها تجربه در زمینه برگزاری میهمانی ها و مراسم مختلف، بهترین شب زندگی شما را به رؤیایی ترین و ماندگار ترین شب شما نیز تبدیل می کند.