با خدمات مجالس و تشریفات عروسی بیشتر آشنا شوید

جشن عروسی مراسمی است که برای هر شخصی در زندگی اش پیش می آید. طبیعتا نحوه برگزاری این جشن برای افراد بسیار مهم است و روی آن حساسیت به خرج می دهند. تیم خدمات مجالس مقصدلوآماده است که مهمانی هایتان را با بهترین کیفیت برگزار کند. اگر جشن عروسی در پیش دارید آماده هستیم تشریفات مجالس را بر عهده بگیریم. نگران این نباشید که حتما باید بودجه کلانی برای برگزاری یک جشن عروسی خوب داشته باشید. بلکه با مدیریت هزینه ها و برنامه هایی که در پیش دارید می توانید بهترین جشن عروسی را برگزار کنید و از خدمات مجالس ما بهره مند شوید.

خدمات مجالس 

برای برگزاری مجالس خود همانند تولد، عروسی، مهمانی ها، سالگرد ازدواج و مجالس خاص خود می توانید از خدمات مجالس ما بهره مند شوید. ما با برنامه ریزی های مناسب و با بالاترین کیفیت آماده ارائه خدمات مجالس هستیم تا آن را به بهترین نحو برگزار کنیم.برای ارائه خدمات مجالس می توانیم بهترین باغ ها، ویلاها و عمارت ها را معرفی کنیم. برای بالا بردن کیفیت خدمات مجالس که ارائه می دهیم از کادری مجرب و با سابقه بهره گرفته ایم تا رضایت مشتریان را کسب کنیم و بتوانیم در شادی آنان شریک باشیم. خدمات عروس و داماد نظیر آرایشگاه، گل عروس، ماشین عروس و کارت عروسی همراه با سایر خدمات جشن ارائه خواهند شد.

باغ عروسی

برگزاری مهمانی

در برگزاری مهمانی چیزی که بیش از همه برای میزبان اهمیت دارد رضایت مهمان ها است و اینکه بتواند اسباب و امکانات این رضایت را فراهم آورد. این مهمانی ها می تواند مراسم نامزدی، عقد و یا جشن عروسی باشد. با توجه به اینکه مهمانی در حد یک جشن خانوادگی است و یا مراسم عروسی خدمات مجالس متنوعی ارائه می شود. پذیرایی، گل آرایی، عکاسی، فیلمبرداری و دیزاین از جمله خدمات مجالس می باشند.

برگزاری جشن عروسی

جشن عروسی مهمترین جشن در زندگی هر فرد است،  از این رو باید این جشن بسیار  باشکوه برگزار شود. البته باشکوه برگزار شدن این جشن به معنای هزینه های گزاف نیست. اگر از بین خدمات مجالس بتوانید موارد مورد نیاز خود را به درستی و با توجه به تعداد مهمان ها انتخاب کنید می توانید با هزینه های مناسب جشن باشکوهی برگزار کنید.

عکاسی و فیلمبرداری، دیزاین محل عروسی، گل آرایی، شمع آرایی، خدمات عروس و داماد، دکوراسیون و میز شام از جمله خدمات مجالس در جشن عروسی است که سعی کرده ایم با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیارتان قرار بگیرد.

پذیرایی مجلس عروسی

اجاره باغ عروسی

امروزه بسیاری از افراد جشن عروسی خود را در باغ عروسی برگزار می کنند تا بتوانند خدمات بهتری به مهمان ها ارائه دهند و فضای بیشتری برای جشن مهیا باشد. خدمات مجالس ما می تواند بهترین باغ ها را متناسب با تعداد مهمان ها به شما عرضه کند. نکات فنی مثل نورپردازی در معرفی باغ عروسی در نظر گرفته می شود.

هزینه اجاره باغ عروسی متفاوت است، هر چه امکانات یک باغ بیشتر باشد ورودی بیشتری از شما گرفته خواهد شد. کیفیت خدمات نیز از جمله مواردی است که در اجاره باغ عروسی در نظر گرفته می شود.

عکاسی و فیلمبرداری جشن عروسی

مهمترین بخش هر جشن، ثبت لحظه های آن است. برای ارائه عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت و ارائه بهترین خدمات مجالس، از پرسنل متخصص در این زمینه استفاده می کنیم که سال ها تجربه کاری دارند.استفاده از دوربین های پیشرفته مانند HD پرو جیپ، کرین، اسلایدر، Full HD، پروجکشن و هلی کم باعث می شود کیفیت عکس ها و فیلم های شما عالی باشد. از دوربین های دیجیتال که فوق حرفه ای هستند برای مراسم شما استفاده می کنیم.هم چنین آتلیه و فضاهای باز و بسته بسیاری در خدمت شما قرار می دهیم که به صورت مدرن و حرفه ای هستند.

اگر تمایل داشتید آلبوم دیجیتال که  کیفیت خوبی دارد به هر تعداد برگه مورد نظر  به شما تحویل خواهیم داد. اگر تمایل به اجرای کلیپ داشتید آماده هستیم که با تجهیزات و امکاناتی که داریم در ایران و یا خارج از کشور کلیپ را تهیه کرده و در جشن  آن را به نمایش بگذاریم. به دلیل تجربه ای که پرسنل ما در این زمینه دارند می توانید در این زمینه به ما اعتماد داشته باشید و بهترین عکس ها و فیلم را از ما تحویل بگیرید.

طراحی و دیزاین مجلس عروسی

یکی دیگر از خدمات مجالس طراحی شیک فضای عروسی و دیزاین میز شام است. ما با بهره گیری از خدماتی مثل گل آرایی، نورپردازی و شمع آرایی فضای مهمانی را بسیار حرفه ای تزیین می کنیم و از تجهیزات لازم در این زمینه استفاده می کنیم.یکی از محل هایی که باید برای تزیین به آن توجه داشت ورودی عروس و داماد است که در حین فیلمبرداری نیز به چشم خواهد آمد، با تجهیزات ویژه ای این مکان را آماده خواهیم کرد. هم چنین روی میز شام را با انواع وسایل لازم تزیین می کنیم و دیزاین آن را به خوبی انجام می دهیم.

محل نشستن عروس و داماد یکی از مواردی است که بسیار مورد اهمیت است. می توان برای آن از انواع شمع آرایی و گل آرایی استفاده کرد. هماهنگی تمام امکانات موجود در فضای عروسی از جمله رنگ پرده ها، میز و صندلی و.. مهم است. ما با بهره گیری از علم روز و طراحی حرفه ای، دکوراسیون جشن عروسی را به عهده خواهیم گرفت.

گل آرایی میز عروسی

سفره عقد در مراسم عروسی

از دیگر خدمات مجالس آماده کردن سفره عقدی متناسب با مکان جشن عروسی است. بسیاری از زوج ها تمایل دارند در مراسم عروسی شان سفره عقدی گذاشته شود که ما این امکان را برایشان فراهم کرده ایم.برای چیدن سفره عقد از نیروهای متخصص در زمینه سفره آرایی استفاده کرده ایم تا بهترین سفره عقد را برایتان بچینند و هنر گل آرایی و شمع آرایی را نیز در این سفره مشاهده خواهید کرد. قرار دادن سفره عقد علاوه بر حس خوبی که دارد در عکس ها و فیلم ها نیز نمای خاصی خواهد داشت.

خدمات پذیرایی در جشن عر وسی 

بخش مهم و ویژه خدمات مجالس عروسی پذیرایی از مهمان ها است که چند بخش خواهد داشت. دسر، میوه، شیرینی و غذا از جمله خدمات پذیرایی است که ارائه خواهیم داد.

در این رابطه انواع دسرها، آب میوه ها، کیک، شیرینی، فینگرفود و غذا را می توانیم در اختیارتان بگذاریم. می توانید با تماشای منو این موارد، مورد درخواستی خود را سفارش دهید.

ما خدمات پذیرایی از مهمان هایتان را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهیم و رضایت آن ها را کسب خواهیم کرد. می توانیم میوه آرایی نیز انجام دهیم تا روی میزها جلوه خاصی داشته باشد. با انتخاب درست این گزینه ها می توانید از بیشترین خدمات مجالس ما بهره مند شوید. کافی است تعداد مهمان ها را در نظر بگیرید و بودجه خود را با آن تنظیم کنید.