با انواع تشریفات مجالس آشنا شوید

در این مقاله با یکی از مهم ترین خدمات مجالس یعنی تشریفات عروسی، عروسی آشنا خواهید شد، اکثر زوج های جوان در فکر این هستند که مراسم عروسی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند و از ماه ها قبل و از زمان شروع نامزدی در فکر این هستند چگونه مراسم عروسی خود را خاطره انگیز و فراموش نشدنی برگزار کنند، به همین دلیل انجام کلیه تشریفات عروسی را به مجموعه هایی که خدمات مجالس را ارائه می دهند، می سپارند.تشریفات مجالس، خدمات بسیار متنوعی را در زمینه عروسی انجام می دهد، تا شما یک عروسی باشکوه و به یادماندنی داشته باشید.


تشریفات عروسی چیست؟

همان طور که گفته شد خدمات مجالس بسیار گسترده و متنوع است که تشریفات عروسی یکی از مهم ترین خدمات مجالس می باشد، به طور کلی می توانیم بگوییم که عروسی نیازمند امکانات و ملزوماتی است که بدون آن ها برگزاری مراسم عروسی امکانپذیر نیست. بسیاری از مردم ترجیح می دهند عروسی خود و نزدیکانشان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند، به همین دلیل تشریفات عروسی را به خدمات مجلس می سپارند، در این تشریفات خدمات متنوعی از قبیل، منو پذیرایی های مختلف، فیلمبرداری و عکاسی، باغ عروسی، آرایشگاه عروس و سالن زیبایی داماد، مزون عروس، دکوارسیون مجلس عروسی و ...انجام می گیرد که انتخاب آن ها بستگی به سلیقه شما دارد.

خدمات مجالس مقصدلو

هزینه تشریفات عروسی چقدر است؟

منوی تشریفات عروسی بسیار متنوع است و باتوجه به میزان امکانات مورد نظر هزینه تشریفات عروسی به عنوان یکی از خدمات مجالس تغییر می کند، بسیاری بر این باور هستند که زمانی که تشریفات عروسی خود را به دست خدمات مجالس بسپارند، هزینه سرسام آوری برای آن ها خواهد داشت، این فکر درست نیست.

شما برای یک عروسی تمامی ملزومات ارائه شده در تشریفات عروسی را نیاز دارید از آنجا که همه خدمات مجالس عروسی توسط یک مجموعه انجام می گیرد، در صورتی که انتخاب درست در مورد آیتم ها را داشته باشید، هزینه عروسی شما چه بسا کم تر نیز می شود، برای مثال زمانی که تعداد مهمان های شما کم است نیازی نیست که یک مکان بزرگ را برای برگزاری عروسی انتخاب کنید، بلکه باید مکان متناسب با مهمان های شما باشد تا هزینه اضافی در بر نداشته باشد. البته ما در این زمینه هم فکری و مشورت به شما کمک خواهیم کرد تا عروسی شما با هزینه مناسب برگزار گردد.

کارت عروسی برای تشریفات عروسی

کارت عروسی که به عنوان دعوتنامه ای برای عروسی و یک مهمانی ارائه میشود بسیار  قابل توجه است، شما می توانید در تشریفات عروسی انواع کارت دلخواه خود را از میان طرح های گوناگونی که موجود هستند انتخاب کنید، تا دعوتی مناسب از مهمانان خود داشته باشید. در این زمینه نیز ما به شما کمک خواهیم کرد و جهت سفارش کارت عروسی همراه شما خواهیم بود.

خدمات مجالس مقصدلو

ماشین عروس و تزئیین آن

یکی از خدمات مجالس عروسی که لازمه هر عروسی است ماشین عروس و تزئین آن است، همیشه بردن ماشین عروس برای تزئیین با استرس همراه است، تشریفات عروسی ما تزئین ماشین عروس را نیز بر عهده خواهد گرفت تا شما با خیالی آسوده بقیه کارهای مراسم را انجام دهید، شما همچنین می توانید انواع متنوعی از ماشین های مدرن، تشریفاتی و کلاسیک را برای عروسی خود اجاره کنید.

اجاره باغ عروسی در خدمات مجالس عروسی

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی می تواند بسیار جذاب وهیجان انگیز باشد. یکی از مهم ترین خدمات مجالس عروسی اجاره باغ عروسی است، زمانی که به دنبال انتخاب باغ عروسی برای برگزاری مراسم عروسی هستید می توانید از باغ های عروسی دیدن کنید و در مورد آرایش فضای آن نظرات خود را با پرسنل تشریفات عروسی در میان بگذارید، باغ عروسی را نیز با توجه به تعداد مهمان هایی که دارید اجاره کنید تا هزینه اضافی برای شما نداشته باشد، ما نیز بهترین باغ های عروسی را جهت خاطره انگیز شدن عروسی شما فراهم خواهیم کرد.

پذیرایی در مراسم عروسی

یکی از بخش های مهم هر جشن عروسی که باید انجام پذیرذ، پذیرایی از مهمانان است، شما میتوانید جهت پذیرایی از مهمانان خود طیف متنوعی از منوهای پذیرایی را انتخاب کنید، تشریفات عروسی ما نیز بر اساس انتخاب و سلیقه شما از مهمانان در یک محیط کاملا خانوادگی پذیرایی خواهد کرد، انواع شیرینی، کیک، سالاد، میوه و... را می توانید به عنوان پذیرایی از مهمانان خود انتخاب کنید.

تشریفات عروسی مقصودلو

طراحی دکور و گل آرایی عروسی در خدمات مجالس عروسی

یکی دیگر از خدمات مجالس که به عنوان تشریفات عروسی قابل انجام است طراحی دکور و گل آرایی فضای عروسی است، اگر فضای عروسی به شکل مناسب طراحی شود، هم فیلمبرداری زیبایی خواهید داشت و هم این که مهمانان شما بیشتر لذت خواهند برد، با تجربه چندین ساله ای که در این زمینه داریم بهترین طراحی و گل آرایی را برای شما انجام خواهیم داد.

عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی

برگزاری مراسم عروسی بدون عکاسی و فیلمبرداری ممکن نیست، در واقع فیلم برداری و عکاسی از اجزا جدا نشدنی یک مراسم عروسی هستند و ما هم به اهمیت عکاسی و فیلم برداری آگاهی داریم. به همین دلیل در خدمات مجالس عروسی فیلم برداری و عکاسی را نیز در منوهای خود قرار داده ایم و  از بهترین نوع و کیفیت دوربین ها نیز در مراسم عروسی استفاده خواهیم کرد، دوربین های اچ دی، فول اچ دی، جیب، کرین، اسلایدر، هلی کم، پروجکشن و ... از با کیفیت ترین دوربین های ما هستند.

 عروسی شما در یک مکان بسته باشد و یا یک مکان روباز، یا این که در طول روز باشد و یا شب هیچ فرقی نمیکند. ما با فیلم بردارهای حرفه ای خود، بهترین خاطرات را برای شما ثبت خواهیم کرد، پس از اتمام فیلمبرداری نیز بهترین آلبوم ها و مونتاژها را برای فیلم ها و عکس های شما تهیه می کنیم.

خدمات مجالس مقصودلو

استفاده از سفره عقد در خدمات مجالس عروسی

از سنت های دیرینه ایرانیان این است که در مراسم عروسی سفره عقد پهن می کنند، به همین دلیل ما نیز در خدمات مجالس عروسی خود سفره عقد را به همراه سایر ملزومات آماده می کنیم، طراحانی که طراحی و دکوراسیون سفره عقد را برعهده خواهند گرفت در این زمینه تجربه کافی دارند، نورپردازی، شمع آرایی، گل آرایی و تزیین های مختلف می تواند در سفره عقد به کارگرفته شود.