عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی

قیمت اجاره باغ عروسی یکی از مسائل مهم در برگزاری مراسم عروسی می باشد که می تواند کمی خانواده ها را دچار اضطراب بکند. ما در این مقاله می خواهیم بیش تر درباره عوامل مؤثر در قیمت اجاره باغ عروسی صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار تان قرار دهیم تا آسان تر انتخاب کنید.

مزایا باغ عروسی نسبت به تالار

اگر شما هم هنوز در انتخاب مکان عروسی تان تردید دارید، به این نکته توجه داشته باشید که در باغ عروسی ظرفیت پذیرش مهمان بسیار بیش تر از تالار می باشد. علاوه بر این معمولاً در باغ های عروسی شما می تواند دیزاین و طراحی دلخواه خود را داشته باشید و این واقعا عالی است. علاوه بر این ها بسیاری امکانات دیگر را یک جا با هم دارید. برای مثال معمولاً رستوران، موسیقی زنده و ... در داخل باغ عروسی موجود می باشد و کار برای شما بسیار آسان تر شده است. هم چنین شما می توانید برنامه ریزی کاملی برای هزینه های تان داشته باشید. در حالی که اگر از تالار استفاده کنید، تشریفات هر بخش از عروسی را باید به صورت مجزا از مکان مورد نظر دریافت کنید و این باعث بی نظمی و آشفتگی در کار می شود و اصلاً خوب نیست.

عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی-تشریفات مقصودلوتأثیر دیزاین و طراحی دلخواه در قیمت اجاره باغ عروسی

یک امکان بسیار جالب و مهم که در برخی از باغ های عروسی موجود می باشد، امکان دیزاین سالن به سلیقه شما می باشد. البته این مورد نیز یکی از مواردی است که تأثیر بسیار زیادی در قیمت اجاره باغ عروسی خواهد گذاشت. این نکته را نباید فراموش کنیم که هر چقدر دکور و طراحی مورد نظر شما خاص تر و نیاز به تجهیزات بیش تری داشته باشد، قاعدتاً  هزینه را بالا می برد. گذشته از این ها این امکان که در برخی از باغ های عروسی به وجود آمده است، امکان بسیار خوب و جالبی است. چرا که این شب متعلق به عروس و داماد است و آن ها خود باید برای این شب خاطره انگیز تصمیم گرفته و سلایق شان را اجرایی کنند، پس با این اوصاف این کار برای زوج های خلاق و با ذوق می تواند کاری عالی و جذاب باشد. البته ما نیز در برخی از باغ های عروسی مان این امکان را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که خود درباره ی دکور و طراحی صحنه عروسی تان نظر بدهید و آن را طراحی کنید. ما تنها مجری طرح های خلاقانه شما خواهیم بود.

عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی-تشریفات مقصودلوتأثیر امکانات در قیمت اجاره باغ عروسی

اما یکی دیگر از مواردی که برای زوج ها بسیار مهم است و می تواند بر روی قیمت نیز اثر بگذارد، امکانات اولیه و اساسی باغ عروسی می باشد. برای مثال یکی از این امکانات ظرفیت باغ عروسی می باشد. یا امکانات رفاهی مانند محل بازی کودکان، سرویس بهداشتی، رختکن، پارکینگ و... که می تواند باعث افزایش قیمت باغ عروسی شود. یعنی هر چقدر وسعت باغ عروسی بیش تر باشد و ظرفیت بیش تری را بتواند در خود جای دهد و امکانات مختلفی را در بر داشته باشد، قطعاً تأثیر مستقیمی در قیمت اجاره باغ عروسی خواهد گذاشت. البته برخی امکانات قابل حمل که در باغ عروسی موجود نمی باشد، در صورت درخواست شما می توان به باغ منتقل کرد. هم چنین اگر باغ عروسی از بخش های مختلفی نظیر بخش ویژه پذیرایی، رستوران سلف سرویس، بخش آموزش رقص دو نفره عروس و داماد و ... برخوردار باشد، می تواند کمی گران تر نیز باشد و این کاملاً طبیعی است.

عوامل موثر در قیمت اجاره باغ عروسی-تشریفات مقصودلوتأثیر خدمات مختلف در قیمت اجاره باغ عروسی

این که باغ عروسی ما چه خدمات و تشریفاتی را برای زوج های جوان در نظر می گیرد، یکی از دلایل مهم در افزایش یا کاهش قیمت اجاره باغ عروسی می باشد. ما در تشریفات مقصودلو خدمات مجالس ویژه باغ عروسی نظیر خدمات عکاسی و فیلم برداری شب عروسی، پذیرایی از مهمان های شما، تهیه شام عروسی، امکان اجاره ماشین عروس، تهیه سرویس عروس، گل آرایی سفره عقد، طراحی میز و صندلی عروس و داماد، چینش میز ها و صندلی ها، دسته گل عروس، خدمات آرایش عروس و بسیاری خدمات و تشریفات دیگر را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و این خدمات می توانند تا حدودی در قیمت اجاره باغ عروسی تان تأثیر گذار باشند. البته امکان تغییرات در منوی تشریفات توسط شما وجود خواهد داشت.

تأثیر محل قرار گیری باغ و اعتبار آن در قیمت اجاره باغ عروسی

قطعاً این که می خواهید باغ عروسی تان را در کدام منطقه انتخاب کنید، در قیمت اجاره باغ عروسی تأثیر گذار است. البته معمولاً بیش تر باغ های عروسی در محدوده های اطراف شهر قرار دارند. ولی این که موقعیت قرار گیری این باغ عروسی چگونه است و به چه امکانات شهری دسترسی دارد می تواند برای برخی افراد بسیار مهم باشد. نکته دیگر این است که باغ عروسی باید به مکان های دیگری نظیر رستوران، سالن آرایش عروس و داماد، گل فروشی و این چنین مراکزی نیز نزدیک باشد که در این صورت می تواند قیمت اجاره باغ عروسی را به میزان زیادی افزایش دهد. امکانات شهری نظیر پارکینگ های عمومی در اطراف باغ عروسی، مترو، ایستگاه اتوبوس و مراکز خرید و ... نیز می توانند نقش مهمی را در افزایش قیمت اجاره باغ عروسی ایفا کنند که باید به همه این موارد توجه ویژه شود.‌