گیفت عروسی، یادبود ماندگار مراسم ازدواج

علی رغم تمام پیشرفت هایی که امروزه در دنیا اتفاق می افتد، ازدواج همچنان یکی از نمادهای تعهد، عشق و وفاداری است و هنوز هم بسیاری از مردم تمایل دارند تا این نماد را با جشنی زیبا و درجه یک برگزار کنند.

ازدواج در سراسر دنیا می تواند متاثر از فرهنگ، آداب و رسوم و مذهب باشد و هر کسی به دنبال این است تا با برگزاری یک مراسم خوب و در خور، نماینده ای از ریشه و تعلقات خود باشد.

ادیان مختلف الهی از جمله اسلام نیز از این اتفاق مقدس تقدیر کرده اند و از مردم می خواهد که برای حفظ دین خود هر چه زودتر مقدمات ازدواج خود و عزیزانشان را فراهم کنند.

در یک مراسم ازدواج مولفه های زیادی وجود دارد که هر کدام اهمیت خاصی دارند و نماد چیزی به حساب می آیند. از لباس عروس، کیک، گل، کارت، شمع، یادبود و بسیاری چیزهای دیگر همه و همه از آیتم هایی هستند که همه افراد دوست دارند در مراسم عروسی خود به بهترین شکل ممکن از آن ها بهره مند شوند.

بسیاری خود این گیفت های عروسی را با شرکت در کلاس های آموزش ساخت یادبود عروسی یا آموزش ساخت گیفت عقد، با ایده گرفتن از طرح های یادبود عروسی 2016، یادبود عروسی 2015 خودشان اقدام به ساخت می کنند. گروهی هم به دلیل کم بودن وقت سفارش یادبود عروسی را ترجیح می دهند، جدیدترین مدل یادبود عقد و عروسی را انتخاب می کنند و آن را سفارش می دهند. گروهی هم با مراجعه به مرکز خرید گیفت عروسی تهران اقدام به خرید گیفت عروسی در مدل های متنوع مانند گیفت عروسی با شمع و... می کنند.

خرید یادبود عروسی یا بهتر بگوییم قیمت گیفت عروسی با توجه به موادی که ساخته می شود متفاوت است برای خرید گیفت عروسی ارزان باید از مدل هایی انتخاب کنید و طرح های ساده تری دارند معمولا گیفت عروسی دست ساز قیمت بالاتری خواهد داشت.

ولی بهترین راه برای تهیه گیفت عروسی کمک گرفتن از تشریفات عروسی با تجربه است که باتوجه به بودجه و سلیقه شما بهترین راهنما خواهند بود

یادبودها، ماندگارترین های شب عروسی شما 

یکی از آیتم هایی که در ماندگاری مراسم شما برای مدت های طولانی تاثیر می گذارند، یاد بود ها یا گیفت های عروسی هستند. مردم سراسر دنیا با توجه به سنن و رسوم خود از یادبودهای متفاوتی در مراسم ازدواج خود استفاده می کنند. این یادبود ها گاهی می تواند متاثر از جغرافیا و مذهب مردم یک قسمت از دنیا نیز باشد. یادبودها به نوعی تقدیر و تشکر از حضور افرادی است که با وجود خود میهمانی شما را گرما و صفا بخشیده اند. این آیتم های چند منظوره علاوه بر ماندگار کردن ازدواج شما در ذهن دیگران هدیه هایی کوچک محسوب می شوند که شاید ارزش مالی زیادی نداشته باشند اما تاثیرات شگرف و فوق العاده ای به دنبال خواهند داشت. این هدیه های کوچک می توانند کارت، روبان، گل های خشک، شکلات و آب نبات های خاص و یا حتی قاب عکس های کوچکی از عروس و داماد در شب ازدواجشان باشند. ممکن است در هر ناحیه نیز این هدیه ها متاثر از طبیعت و آیتم های سنتی آن منطقه باشند. 

در اثر تحولات و دگرگونی هایی که در سلیقه مردم در سال های اخیر اتفاق افتاده است، این یادبودها رنگ و بوی دیگری پیدا کردند و از شکل گیفت های ساده ای که منقش به اسم عروس و داماد و یا عکس آن ها هستند، در آمده اند. در حال حاضر می توانید چیزهایی را به عنوان گیفت و یادبود عروسی ببینید که شاید پیش از این بسیار تعجب برانگیز بوده اند، از لباس های عروسی و داماد در اندازه مینیاتوری و ماشین عروس های کوچکی که اسم عروس و داماد بر آن ها نوشته شده تا بیسکوییت ها و کوکی هایی که تصویری از عروس و داماد بر روی آن ها چاپ شده اند می توانند یادبودهای یک مراسم ازدواج را تشکیل دهند. آیتم هایی که بسیار زیبا و در مواردی نیز خاص و منحصر بفرد هستند.

در سراسر دنیا مردم چه یادبودهایی برای شب عروسی خود تدارک می بینند؟

مردم سراسر دنیا آیتم های مختلفی را به عنوان یادبود مجلس عروسی خود برای میهمانان تدارک می بینند. به طور مثال در ایران این هدیه های ممکن است ترکیبی از گل ها، روبان، شمع، نقل و نبات که در دسته شیرینی جات محلی هستند، باشند. این هدیه ها در برخی از نقاط دنیا که اقلیم خاصی دارند و به طور مثال در نزدیکی اقیانوس واقع شده اند ممکن است از صدف ها و یا سنگ های دریایی ساخته شوند. حتی ممکن است با استفاده  از آیتم های طبیعی مانند شاخه ها و گل های خشک شده، یادبودهایی ساخته شوند که در نوع خود بی نظیر و بسیار شیک هستند.

تشریفات عروسی مقصودلو با داشتن تجربیات موفق بسیاری در زمینه برگزاری مراسم عروسی و خدمات مجالس در کارنامه حرفه ای خود و استفاده از ذوق و سلیقه و توان کارشناسان و متخصصان خبره در امر مد، به روز ترین و شیک ترین راهکارها برای داشتن یک مراسم بسیار خوب عروسی را در اختیار شما قرار می دهد.