باغ عروسی لوکس چه ویژگی هایی دارد

مراسم عروسی در باغ عروسی یک از مهم ترین رویدادهای زندگی هز انسانی به شمار می آید. برگزاری بدون عیب و نقص این مراسم یکی از دغدغه های هر زوجی است. یکی از وظایفی که این مؤسسات دارند و از نیازها و ملزمات برگزاری مجلس عروسی است معرفی باغ یا تالار عروسی است. در فصل های گرم یا نسبتاً گرم سال این موسسات باغ عروسی را برای برگزاری مجلس عروسی به شما پیشنهاد می کنند. زوجین با مراجعه به موسسات تشریفاتی مجالس عقد و عروسی قراردادی را با آن ها در قبال فراهم کردن تشریفات عروسی منعقد می کنند.

باغ تالار عروسی

همان طور که گفته شد یکی از مهمترین بخش های برگزاری مجلس عروسی، بخش انتخاب محل برگزاری و باغ عروسی مراسم است. توجه داشته باشید که توصیه ی ما به شما این است حداقل شش یا 5 ماه قبل از برگزاری جسن عروسی اقدام به انتخاب و مشخص کردن محل برگزاری جشن عروسی کنید.

تشریفات عروسی

ویژگی های باغ عروسی لوکس

برای انتخاب تالار یا باغ عروسی لوکس باید به یک سری از نکات مهم توجه داشته باشید. ما در این مقاله تعدادی از این مقاله ها را برای شما آورده ایم.

توجه به ظرفیت باغ عروسی

در هنگام مشاهده ی باغ های متفاوت باید تعداد مهمان هایی که می خواهید به جشن خود دعوت کنید را در نظر بگیرید چرا که این موضوع با گنجایش و ظرفیت سالن ارتباط مستقیم دارد. پر واضح است که اگر تعداد مهمان های شما کم باشد باغ تالارهای بزرگ و با وسعت زیاد برای مجلس جشن شما مناسب نمی باشد زیرا بزرگی باغ و تعداد کم مهمان در آن باعث خلوت به نظر رسیدن جشن شما خواهد شد. بنابراین شما باید به دنبال باغی با ظرفیت مناسب با مهمان های خود باشید. اگر به دنبال باغ کوچی نیز بودید به این نکته توجه کنید که تعداد صندلی کافی برای مهمان ها را داشته باشد.

دسترسی شهری باغ عروسی 

محل برگزاری جشن شما باید از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی مهمان ها در شرایط مناسبی باشد تا مهمان ها به راحتی امکان دسترسی و پیدا کردن باغ را داشته باشند. از آنجایی که مهمان باید این مسیر را طی کرده تا به جشن شما بپیوندد این مسئله از نکات مهم در انتخاب باغ عروسی و محل برگزاری عروسی است. اگر در مسیر محل برگزاری ترافیک های سنگین متداول وجود داشته باشد و یا محل برگزاری خارج شهر باشد، ممکن است باعث خستگی و کلافگی مهمانان شما و در نتیجه بی حال بودن او در جشن شود.

تشریفات عروسی

پارکینگ اتومبیل ها در باغ عروسی

یکی دیگر از امکاناتی که محل برگزاری باید آن را دارا باشد، پارکینگ اتومبیل است. از آنجایی که تقریباً تمام مهمان های شما با اتومبیل های شخصی خود به مهمانی می آیند، باغ عروسی شما باید مجهز به پارکینگ باشد تا مهمان ها مدت طولانی در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک نگردند. شما اگر در کلان شهرهایی مثل تهران زندگی می کنید این موضوع اهمیت دو چندانی پیدا می کند.

روکش های روی میز و صندلی ها

از مواردی که در هنگام دیدن سالن یا باغ عروسی اهمیت دارد، روکش های صندلی و میزها است. توجه به رنگ بندی و تمیزی این روکش ها بسیار حیاتی و مهم است و باید نسبت به این موضوع جدیت داشته باشید. ما به شما پیشنهاد می کنیم درباره ی روکش ها حتماً از مدیر سالن بخواهید که در روز برگزاری جشن شما روکش ها تمیز و شسته شده باشد و یا در حد امکان یک روز قبل از مراسم شما روکش ها را بشویند.

سرویس بهداشتی و سایر امکانات

از مواردی که در هنگام رزرو باغ عروسی  و سالن نباید فراموش شود، سرویس بهداشتی است. شما باید بررسی کنید که سرویس بهداشتی برای آقایان و خانم ها به تعداد کافی وجود داشته باشد. تمیز بودن و رعایت بهداشت در این سرویس ها الزامی است. همچنین شما باید به مسافت سرویس بهداشتی تا محل باغ عروسی جشن توجه کنید و این مسافت نباید بسیار زیاد باشد. امکانات دیگری مثل اتاق بازی بچه ها، رختکن های زنانه و ... نیز از نکاتی هستند که می بایست به آنها توجه کنید.

دکوراسیون باغ عروسی