چند ایده جالب برای ورود عروس و داماد

یکی از بخش های جذاب در مراسم عروسی ورود عروس و داماد به مراسم جشن است. بسیاری از مهمانان در این لحظه از مجلس عروسی منتظر وقایع جذاب هستند. در نتیجه وظیفه یک مسئول تدارکات خوب در مجلس عروسی چیست؟ این است که با برنامه های جالب و جدید این بخش از مجلس عروسی را جذاب تر کند. گاها ممکن است خود ما ایده های جالبی برای ورود عروس و داماد به ذهنمان نرسد در نتیجه می توانید با یک خدمات مجالس عروسی مشورت کنید تا ایده های جالب را به شما پیشنهاد کنند.

جایگاه ورود عروس و داماد

اولین ایده جالب و ناب برای ورود عروس و داماد مربوط به جایگاه ورود عروس و داماد به سالن عروسی است. قطعا فضایی که مربوط به ورود عروس و داماد است در تالار یا باغ مجلس عروسی نقش بسزایی دارد. برای این بخش می توانید گلکاری های زیبا انجام دهید که متناسب با تم عروسی باشد. جایگاه ورود عروس و داماد با گل آرایی های سفید یا صورتی فضای بسیار رمانتیک تری را ایجاد می کند. به عنوان مثال می توانید تمام مسیر از دم درب تا محل ورود عروس و داماد  به تالار را با گلبرگ های سفید و صورتی بپوشانید و در کنار آن از شمع های زیبا استفاده کنید. البته رقص نورهای زیبا هم برای این لحظه می تواند یک ایده جالب باشد که در کنار این تزیینات رنگی می توانید از آن استفاده کنید.


ورود عروس و داماد به تالار

پس از ورود عروس و داماد به صحنه تالار یا باغ نوبت به مراسم اصلی می رسد. اگر شما باغ یا تالار کوچکی دارید و برای مراسم ورود عروس و داماد نگران هستید. نگرانی شما بی مورد است زیرا می توانید با یک تکه تور زیبا یا چند شاخه گل هم این مسیر را آماده کنید. پس از ورود عروس و داماد به تالار یا باغ عروسی می توانید مراسم را با یک آتش بازی زیبا شروع کنید.

سیاری از مهمانان نسبت به این ایده واکنش جالبی نشان می دهند و اغلب مهمانان به شیوه های آتش بازی علاقه بسیار دارند. نورپردازی های زیبا و نورافشانی یا رقص نور مخصوص به لحظه ورود عروس و داماد به صحنه عروسی هم می تواند ایده جالبی باشد که بسیاری از ما اغلب به آن فکر می کنیم. البته این روش تاکنون در بسیاری از مراسمات استفاده شده است و اگر شما می خواهید که از روش نورپردازی یا نورافشانی استفاده کنید بهتر است به شیوه های جذاب و ترکیبی جدیدتری فکر کنید تا مجلس شما را متفاوت تر کند.


حضور ساقدوش ها را فراموش نکنید

یکی از جذابیت های ورود عروس و داماد به صحنه عروسی ساقدوش های عروس هستند. در چند سال اخیر در مراسم عروسی ایرانی حضور ساقدوش ها بسیار رایج شده است و همین امر باعث شده که جلوه عروسی بسیار جذاب تر شود. به خصوص زمانی که ساقدوش های عروس همگی از یک لباس یک دست و آرایش یکسان استفاده کنند، لحظه ورود بسیار جذاب تر خواهد شد. ساقدوش ها می توانند قبل از ورود عروس داماد توجه کنند که همه چیز طبق روال و برنامه ریزی باشد و قبل از ورود عروس داماد مهمانان را به استقبال آنها فرا بخوانند. ساقدوش های عروس می توانند با یک صحنه جذاب برای فیلمبرداری عروس و داماد را تا جایگاه نشستن آنها همراهی کنند.


استفاده از تم عروسی برای لحظه ورود عروس و داماد

تم ورود عروس و داماد را می توانید با تم عروسی هماهنگ کنید به این منظور که سعی کنید از چیزهایی استفاده کنید که با شرایط و رنگ های موجود در عروسی همخوانی داشته باشد. مثلا در مسیر حرکت عروس و داماد از دم درب تا داخل باغ یا تالار از فانوس های کوچک استفاده کنید و رنگ گل هایی که استفاده می کنید مناسب با دکوراسیون داخلی تالار و باغ باشد. همچنین تزیینات کیک عروسی و داخل تالار یا باغ باید با تزیینات ماشین عروس و سایر لوازم موجود بر سفره عروسی همخوانی داشته باشد. بهتر است اگر می خواهید از تشریفات خاصی برای ورود عروس و داماد استفاده کنید قبل از عروسی آن را با خدمات مجالس در میان بگذارید.