باغ تالار عروسی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد ؟

1397/03/28 | تعداد نظرات :0 |
خدمات مجالس مقصودلو

انتخاب باغ عروسی مناسب اولین مرحله از برگزاری مراسم می باشد. خدمات مجالس یکی دیگر از نکات مهم در برگزاری مجالس عروسی می باشد که باید به خوبی انجام شود. در این مقاله نکاتی راجع به انتخاب باغ عروسی و خصوصیات یک باغ خوب اشاره می کنیم.

با توجه به داشتن فضای باز و همچنین وجود باغ و باغچه در محیط این مکان ، مکان مناسبی برای برگزاری مجالس شادی مانند عروسی می باشد. یکی از مسائل مهم در انتخاب باغ عروسی امکانات و شرایط محیطی باغ است. باغ های عروسی باید دارای میز و صندلی های مناسب مراسم ها باشند به طوری که با توجه به تعداد مهمانان ها دچار کمبود میز و صندلی نشود. همچنین این باغ ها باید دارای باند های صوتی قوی و مناسب برای مجالس عروسی باشند. البته استفاده از گروه های موسیقی زنده نیز در برخی باغ ها رواج دارد. از امکانات مهم دیگر باغ ها داشتن نیروی کار متعهد و با اخلاق برای پذیرایی از مهمانان است. داشتن تجهیزات لازم برای انتقال غذا و تمیز کردن میز از موارد دیگر باغ ها می باشد. . همچنین اکثر باغ های عروسی دارای دو سالن مجزا برای خانم ها و آقایان هستند. داشتن یک آشپزخانه کوچک در داخل ساختمان به گرم نگه داشتن غذا کمک می کند. یکی از خصوصیات مهم یک باغ عروسی وجود پارکینگ بزرگ می باشد. یکی از نگرانی های بسیاری از مهمانان نبود جای پارک می باشد. یکی از ویژگی های مهم دیگر باغ عروسی وجود نور پردازی مناسب و با کیفیت می باشد

در رزرو باغ عروسی زودتر از موعد برگزاری مراسم اقدام کنید. با توجه به شلوغی تقویم کاری بسیاری از باغ تالار ها امکان برگزاری مراسم در برخی تعطیلات و اعیاد امکان پذیر نمی باشد. با توجه به اینکه بسیاری از باغ تالار ها در روز های عید و آخر هفته در حدود 20% به میزان قیمت تالار اضافه می کنند، سعی کنید در روز های غیر تعطیل مراسم خود را برگزار کنید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها