نکات مرتبط با انتخاب دسته گل عروس

1397/11/28 | تعداد نظرات :0 |
تشریفات عروسی مقصودلو

دسته گل عروس یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه مهمان ها می باشد و در عکس های عروس و داماد نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد اما باید به راهنمایی های انتخاب دسته گل عروس توجه کرد تا گل های مناسب را انتخاب کنید پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دسته گل عروس

در انتخاب دسته گل عروس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از سفارش دسته گل خود به نکات زیر توجه نمایید:

1_ تناسب لباس عروس با دسته گل بسیار مهم می باشد توجه داشته باشید که اگر لباس عروس شما دنباله دار می باشد می توانید از دسته گل های بزرگ مانند مدل آبشاری استفاده کنید این در حالی است که برای لباس های ساده تر و یا مدل پرنسسی ما به شما دسته گل های گردتر و کوچک تر را موسسه تشریفات مجالس پیشنهاد خواهد کرد.

2_  اگر به گرده ی گل خاصی حساسیت دارید پس در انتخاب دسته گل عروس بسیار دقت کنید و گل هایی را که به آن ها آلرژی ندارید انتخاب کنید تا در طول مراسم دچار علائمی مانند عطسه و یا خارش و قرمزی نشوید.

3_ از دسته گل هایی با سایز و اندازه متناسب با خود استفاده کنید. افراد ریز نقش باید دسته گل خود را ظریف و با سایزی هماهنگ با دست خود را انتخاب کنند.

4_ عمر گل نیز از جمله نکاتی است که بسیار مهم می باشد چرا که طول عمر برخی گل ها بسیار کوتاه می باشد و در کمتر از 2 الی 3 ساعت شادابی خود را از دست داده و پژمرده می شوند پس به نوع گل انتخابی خود بسیار دقت کنید.

به منظور انتخاب دسته گل عروس از چه گل هایی می توان استفاده کرد؟

هر فصل گل های ویژه ی خود را دارد که در ذیل به آن ها اشاره خواهیم کرد:

فصل بهار

1_ لیسیانتوس: این گل بسیار زیبا بوده و شامل رنگ های ملایم، لیمویی و سفید می باشد که مناسب هر رنگ لباسی خواهد بود.

2_ کوکب: این گل در فصل بهار به آسانی پیدا خواهد شد و برای دسته گل عروس بسیار مناسب می باشد. از نظر قیمتی نیز ارزان خواهد بود.

3_ رز های مینیاتوری و ارکیده نیز از دیگر گل های پر طرفدار بهاری می باشند.

فصل تابستان

گل صد تومانی: این گل فوق العاده یک گزینه عالی برای گل آرایی مجلس و انتخاب دسته گل عروس می باشد چرا که ظاهر ظریف و زیبای آن نظر هر عروس و دامادی را جلب خواهد کرد.

2_ نرگس درختی نیز از دیگر گزینه های تابستانی شما می باشد.

فصل پاییز

گل های پاییزی پیشنهاد ما به شما،

1_ آلسترومریا دارای تنوع رنگ می باشد که از پرطرفدار ترین آن ها رنگ سفید است.

2_ گل داوودی علاوه بر زیبایی و عطر خوش، ماندگاری بالایی نیز دارد.

فصل زمستان

1_ آلسترومریا

2_ شیپوری

3_ گل یاسمن

دسته گل عروس زیبا

انواع مدل های دسته گل عروس

مدل های مختلف دسته گل عروس در بازار موجود می باشد ک با توجه به سلیقه و نوع لباس خود می توانید هر یک از این مدل ها را انتخاب نمایید.

1_ دسته گل مدل دستبندی که دور مچ دست قرار می گیرد معمولا در جشن عقد بسیار استفاده می شود و یا عروس خانم هایی که تمایل دارند در طول مجلس عروسی دست گل در دست نگیرند و راحت تر باشند، می توانند این مدل را انتخاب کنند.

2_ دسته گل مدل گرد بسیار اسپرت و شیک می باشد که مناسب هر نوع مجلسی نیز می باشد توجه داشته باشید که این مدل دسته گل را از گل فروشی های ماهر طلب کنید.

3_ دسته گل آبشاری سلیقه ی خاصی را می طلبد و همان طور که اشاره کردیم برای انتخاب این مدل دسته گل باید به مدل لباس خود نیز توجه نمایید.

4_  انتخاب دسته گل عروس به صورت بازویی، سلیقه ی خاصی را می طلبد چرا که اندکی کلاسیک و قدیمی می باشد. در این مدل ساقه ی گل ها بلند بوده و با در دست گرفتن آن ها دسته گل عروس تا بازوی شما امتداد خواهد داشت.


دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها