خدمات و ویژگی های کترینگ مجالس حرفه ای

1397/11/28 | تعداد نظرات :0 |
تشریفات عروسی مقصودلو

کترینگ  به معنای تهیه و تدارک و سرو غذا برای مجالس و یا قرار های کاری می باشد، سرویs ساده از غذاها که با دورچینی زیبا همراه است، که  خود از ویژگی های کترینگ به حساب می آید و البته با توجه به نوع غذا به همراه ترشی، ماست، انواع دسر های میوه ای و نوشیدنی ها سرو می گردد. جهت برگزاری یک مجلس بی نقص، نیاز است پذیرایی خود را به کترینگ ها بسپارید از این رو ویِژگی های کترینگ بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که گاهی افراد پذیرایی مراسم اداری و جلسات کاری خود را به کترینگ ها می سپارند. اولین کترینگ ها در قاره آمریکا ایجاد شد که با گذشت زمان در سراسر جهان گسترش یافت.

سروی پذیرایی عروسی

ویژگی های کترینگ مجالس

ویژگی های کترینگ که توط تشریفات مجالس فراهم می شود اولین نکته ای است که نظر افراد را به خود جلب می نماید، حال ویژگی های کترینگ عبارتند از:

1-حضور مودب کارگران و نوع پاسخگویی آنان
یکی از بارزترین ویژگی های کترینگ ها مودب بودن کارکنان آن می باشد حال این مسئله هم از نظر گفتاری و رفتاری و هم از نظر پوششی حائز اهمیت می باشد.

2-تنوع غذایی و کیفیت بالای آن
تناسب میان غذا ها و تنوع بالای منو غذایی ویژگی دیگر یک کترینگ می باشد، تنوع غذایی باید به گونه ای باشد که با سلیقه افراد تناسب داشته باشد که در این خصوص باید به غذاهای که کودکان و افراد مسن می توانند مصرف کنند دقت کرد.

3-داشتن بشقاب های یک شکل زیبا و به تعداد کافی
آنچه یک مراسم را زیبا و با شکوه می کند وسایل پذیرایی است که هر کترینگ باید به تعداد مورد نیاز هر مجلسی ظروف یک شکل داشته باشد.

4-سرو غذاهای سالم و مغذی
یکی از ویژگی های کترینگ ها سرو غذاهای سالم و مغذی است که برای این منظور حضور آشپز ماهر و با تجربه که با ظرافت آشپزی آشنایی داشته باشد الزامی است.

خدماتی که کترینگ های مجالس ارائه می دهند :

کترینگ ها در واقع در زمینه پذیرایی مجالس حرفه یا سفرهای هواپیمایی و یا سفر با قطار و حتی بیمارستان ها فعالیت می کنند، در حقیقت زمانی که می خواهیم یک پذیرایی دقیق و منظم داشته باشیم مجالس خود را به کترینگ مجالس می سپاریم. در واقع کترینگ ها تضمین می کنند که مراسم شما بی عیب و با پذیرایی مناسبی انجام شود.

-پیشنهاد لیست متنوعی از غذا ها و پیش غذاها

-ارائه و سرو انواع فینگر فود ها ی ایرانی، مدیترانه ای، آسیای شرقی، چینی، آمریکایی

- ارائه خدمات سلف سرویس

میز پذیرایی مجالس

کدام ویژگی های کترینگ آن را از رستوران ها متمایز می نماید:
- ایمنی و کیفیت غذا ها

-تفاوت قیمت ها و مناسب بودن قیمت کترینگ ها در مقایسه با رستوران ها

-توانایی تامین غذای شرکت ها، بیمارستان ها و ارگانها 

-قابلیت سفارش غذا های مخصوص توسط افراد

خدمات کترینگ ها برای مجالس عروسی

کترینگ ها دارای آشپزخانه هایی جهت تشریفات و ارائه خدمات به مجالس عروسی می باشد، اینگونه که غذا و نوشیدنی ها را به صورت گرم و با کیفیت بالا ارائه می دهند و البته برخی از کترینگ ها سرو یک سری دسر و یا نوشیدنی ها در ازای رزو یک منو غذایی خاص به صورت رایگان ارائه می دهد. همچنین کترینگ ها قابلیت ارائه انواع سالاد های فصل و تازه و سس ها با انواع طعم ها می باشند. یکی از فعالیت های خلاقانه کترینگ ها سفره آرایی و میوه آرایی باشد که هم جنبه زیبایی دارد و هم سبب افزایش اشتهای افراد می گردد.

کترینگ مجالس

طراحی منو کترینگ ها 

یکی از ویژگی های کترینگ ها منو غذایی آنها می باشد، اما طراحی منو در اعتبار کترینگ بسیار حائز اهمیت است و متخصصان با توجه به سلایق مختلف افراد و با درنظر داشتن هزینه های متفاوت طراحی می شود. 

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها