ویژگی ها و مدل های دسته گل عروس 2019

1397/12/25 | تعداد نظرات :0 |
تشریفات مجالس مقصودلو

هر فرد می خواهد که تمامی تشریفات و موارد مختلف در مراسم عروسی اش به بهترین شکل ممکن باشد. دسته گل عروسی یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد است که هر فرد برای عروسی خود باید آن را تهیه نماید؛ اما انتخاب یک مدل از دسته گل برای مراسم عروسی شاید کار دشواری باشد که برای راحتی در انتخاب باید انواع و مدل های دسته گل عروس را بشناسید و بدانید که ویژگی های دسته گل عروس چیست؟ در همین راستا در این متن به بررسی مدل های مختلف دسته گل و ویژگی های آن می پردازیم.

سبک لباس عروس و دسته گل

در ابتدا و قبل از بررسی و انتخاب یک مدل از دسته گل باید به سبک لباس عروسی دقت کنید و آن را در نظر بگیرید. این که بخواهید چه سبک از لباس عروس را انتخاب نمایید تاثیر مستقیم بر دسته گل عروسی که انتخاب می کنید دارد. به طور مثال لباس عروسی که بلند است و دامن آن روی زمین کشیده می شود با یک دسته گل که حالت آبشاری دارد همخوانی بیشتری دارد و یا لباس عروسی که دامن آن پف دار و یا به اصطلاح مدل پرنسسی می باشد با یک دسته گل که به صورت گرد پیچیده شده است مناسب می باشد. در واقع به طور کلی فرم و حالت دسته گل عروس باید با فرم و حالت لباس عروس هم خوانی داشته و متناسب باشد. این موضوع باعث به چشم آمدن لباس و همچنین دسته گل می شود.


رنگ گل ها در دسته گل عروس

اگر می خواهید که طبق مد روز دنیا پیش بروید بهتر است که قبل از انتخاب رنگ از رنگ سال اطلاع پیدا کنید تا مطابق آن گل ها را انتخاب نمایید؛ اما به طور کلی اگر می خواهید تنها به یک دست بودن مراسم توجه کنید می توانید رنگ گل ها را مطابق با تزئینات سالن عروسی انتخاب کنید. به طور کلی رنگ گل ها در دسته گل عروسی معناهای متفاوتی دارد که شما می تواند بر حسب این معانی رنگی را انتخاب نمایید. استفاده از رز قرمز در دسته گل عروس بسیار مرسوم است زیرا علاوه بر به چشم آمدن آن در کنار رنگ سفید لباس عروس معنای عشق می دهد؛ اما برخی از افراد از رنگ زرد برای دسته گل استفاده می کنند که به معنای دوستی و شادی ست؛ اما رنگ دیگری که در دسته گل ها بسیار استفاده می شود نارنجی است که علاوه بر رساندن مفهوم عشق معنای شور آتشین نیز می باشد. همچنین می توانید از ترکیب چند رنگ در دسته گل استفاده کرده که در این مورد باید به تناسب بین رنگ ها دقت کنید.


انواع دسته گل عروس

مدل ها و انواع مختلفی برای دسته گل عروس وجود دارد که همان طور که ذکر شد بنا بر سلیقه، فرم لباس و... انتخاب می شود. از انواع مدل های دسته گل عروسی دسته گل هایی هستند که کلاسیک بوده و به اصطلاح بازویی می باشند. امروزه استفاده از این مدل کمتر مرسوم است مگر آن که لباس عروسی نیز کلاسیک باشد. دسته گل آبشاری نیز از مدل های محبوب بوده که بسیار استفاده می شود و ظاهری شیک و چشمگیر دارد. استفاده از سبزه ها و گل هایی مانند ارکیده در این دسته گل ها بسیار مرسوم است. دسته گل های گرد که بیشتر برای گل های رز مورد استفاده واقع می شوند نیز از دیگر انواع مدل دسته گل هستند که محبوبیت زیادی دارند. به طور معمول هر گل فروشی برای آماده کردن این نوع از دسته گل مهارت لازم را دارد و مشکلی پیش نمی آید؛ اما نوع دیگر از دسته گل عروسی که استفاده می شود گل هایی هستند که به دور مچ عروس بسته می شوند و دیگر لازم نیست در تمام مدت عروس آن را در دست بگیرد؛ اما آنچه که در این مورد لازم به ذکر است سادگی این دسته گل نسبت به دیگر مدل ها می باشد. بنابراین اگر قصد برگزاری یک مراسم عروسی ساده را دارید و می خواهید لباس عروس نیز ساده باشد می توانید از این مدل استفاده نمایید.


دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها