گل آرایی های مجلل بهتر است یا ساده

1398/02/18 | تعداد نظرات :0 |
تشریفات مجالس مقصودلو

گل آرایی یکی از قسمت های مهم برگزاری مراسم های عروسی یا جشن تولد است. دقت کنید که گل هایی با سبک و تم مراسم تان انتخاب نمایید. استفاده از گل ها فضای عروسی یا تولد شما را بسیار زیبا خواهد نمود. بهترین گل آرایی را می توانید با کمک گرفتن از طراحان گل آرایی و مشاهده آلبوم های گل آرایی و جستجو در اینترنت انتخاب کرده و برای مراسم تان اجرا کنید. گل آرایی مراسم عروسی شامل گل آرایی ماشین عروس، گل آرایی فضای جشن و دسته گل عروس می باشد. با استفاده از گل آرایی زیبا و متناسب با جشن تان می توانید مراسم را زیباتر و شیک تر برگزار نمایید.

بهترین گل آرایی برای مراسم عروسی

یکی از بخش های مهم تزیینات مراسم عروسی، گل آرایی می باشد. عروس و داماد دوست دارند شیک ترین و بهترین گل آرایی را برای مراسم شان داشته باشند زیرا می دانند که گل آرایی زیبا باعث می شود تا دیگر تزیینات و نورپردازی سالن زیباتر دیده شود و مهمان ها نیز از فضا لذت خواهند برد. همچنین اگر گل آرایی زیبا و شیک باشد عکس ها و فیلم عروسی نیز جذاب تر و زیباتر خواهند بود. عروس و داماد باید طبق بودجه ای که برای گل آرایی هزینه می کنند نوع و حجم گل آرایی را مشخص نمایند. استفاده از گل های فصل و به کار بردن برگ و شاخه های سبز در گل آرایی باعث می شود هزینه کمتری صرف گل آرایی نمایید. سعی نمایید جایگاه عروس و داماد را با زیباترین گل ها و رنگ های زیبایی که با مراسم شما هماهنگ باشد تزیین نمایید چون همه توجه ها به جایگاه عروس و داماد خواهد بود و تاثیر زیادی در زیبایی مراسم شما دارد. در انتخاب دسته گل عروس نهایت سلیقه را به خرج دهید و قبلا نوع گل و رنگ آن را انتخاب نمایید و دسته گل را با نشان دادن عکس مورد نظرتان به گل فروش سفارش دهید.

بهترین گل آرایی برای عروسی بهتر است مجلل باشد یا ساده؟

گل آرایی باعث باشکوه شدن مراسم شما می شود ولی اینکه آن را مجلل انجام دهید یا ساده، به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. گل آرایی ورودی سالن برای خوشامدگویی و احترام به مهمان ها بسیار مهم است و حس خوبی به مهمان ها می دهد. همچنین بهتر است میز پذیرایی مهمان ها با گل های زیبا  تزیین شده باشد. استفاده از دسته گل های زیبا روی میز پذیرایی حس خوبی به مهمان ها القا می کند و به زیبایی فضای مراسم کمک زیادی می کند. البته دقت کنید که گل های روی میز خیلی زیاد نباشد که مزاحم پذیرایی از مهمان ها شود و کل فضای میز را بگیرد. برای بهترین گل آرایی ماشین عروس نیز رنگ و مدل گل ها را می توانید از روی ژورنال ها و جستجو در اینترنت انتخاب نمایید. گل آرایی باید متناسب و به اندازه باشد نه خیلی کم و ساده باشد و نه بیش از اندازه تشریفاتی باشد. البته این ها به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد. ممکن است عروس خانم عاشق گل آرایی باشد و بخواهد گل آرایی مراسم عروسی شان بسیار مجلل و تشریفاتی باشد و هزینه زیادی برای گل آرایی مراسم بپردازند.

چگونه بهترین گل آرایی را برای مراسم عروسی انجام دهیم؟

قبل از انتخاب گل ها در اینترنت جستجو کنید و انواع گل ها را بشناسید و با گل فروش نیز در مورد گل آرایی و انتخاب آن ها صحبت نمایید. برای گل آرایی مراسم عروسی دقت داشته باشید که گل هایی را انتخاب نمایید که مقاومت بیشتری در مواجهه با کم آبی و آب و هوا داشته باشند و تر و تازه بمانند و زود پژمرده نشوند. با طراح گل آرایی صحبت نمایید چون او بهتر از شما می داند بهترین گل آرایی و بهترین انتخاب برای مراسم شما چه گل هایی و چه نوع دیزاینی خواهد بود. سعی کنید برای تزیین میزهای پذیرایی از گل های معطر استفاده نکنید چون ممکن است باعث حساسیت یا سردرد مهمان ها شود. اگر مراسم تان در باغ انجام می شود پس بهتر است گل آرایی را ساده تر انجام دهید. اگر مراسم شما در سالن برگزار می شود بهتر است از گل آرایی مجلل استفاده کنید و جلوه زیبا و جذابی به سالن جشن ببخشید. طرح و حجم گل آرایی به گنجایش سالن عروسی تان نیز بستگی دارد. اگر سالن بزرگی برای عروسی انتخاب کرده اید گل آرایی مجلل و شیک با رنگ های زیبا می تواند زیبایی های جشن را دو چندان نماید و خودتان و مهمان ها از بودن در فضای جشن لذت خواهید برد. اگر مهمان های کمی دارید و سالن کوچکی برای جشن انتخاب کرده اید بهتر است از گل آرایی ساده برای مراسم استفاده نمایید. چون حجم زیاد گل ها در فضایی کوچک زیاد جالب نمی باشد. به طور کلی برای داشتن بهترین گل آرایی و ساده و مجلل بودن آن، باید به بودجه ای که صرف آن می کنید و بزرگی و کوچکی سالن و همچنین سلیقه خودتان توجه نمایید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها