بهترین مدل ها برای لباس نامزدی

1398/07/09 | تعداد نظرات :0 |
گروه تشریفات مقصودلو

بهترین مدل لباس نامزدی را چگونه انتخاب کنیم

امروزه طرح ها و مدل های مختلفی برای لباس نامزدی وجود دارد که از آن میان، بهترین مدل لباس نامزدی شامل جدیدترین مدل های سال 2019 می شود که می توانید آنها را از فروشگاه های معتبر مد و لباس به راحتی تهیه کنید. بهترین مدل ها برای لباس نامزدی شامل پیراهن های مجلسی پرنسسی، دامن ماهی و لباس های پولک دوزی شده و سنگ دوزی شده است. در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

مدل لباس نامزدی پرنسسی

این مدل لباس ها که در سال 2019 مد شده اند با رنگ های خاص و جذابی که دارند باعث زیبا شدن دوچندان شما می شود. این رنگ ها عبارتند از قرمز، سبز، آبی، صورتی، گلبهی و بسیاری از رنگ های شاد دیگر. لباس های نامزدی پرنسسی دارای دامن پف کرده فوق العاده بزرگی است که می تواند قد شما را بلند نشان دهد. لباس نامزدی های پرنسسی دارای نوعی طراحی خاص هستند که باعث می شود شخص در برگزاری نامزدی خود فوق العاده زیبا به نظر برسد. لباس نامزدی پرنسسی با قیمت های مختلف و با سلیقه های مختلف وجود دارد. برخی از لباس های پرنسسی دارای طرح های گیپور نیز هستند.


لباس زیبای نامزدی با طرح پرنسسی

مدل لباس نامزدی گیپور

لباس نامزدی های گیپور نوع خاصی از لباس های شب هستند که با استفاده از گیپورهای با کیفیت و کمی سنگ دوزی و پولک دوزی فوق العاده عالی و شیک باشند. لباس نامزدی های گیپور تاکنون توانسته اند در طرح ها و رنگ های متنوع طراحی و پیاده سازی شوند. این طرح ها عبارتند از آستین های گیپور بلند و نیم تنه گیپور با رنگ های یاسی، گلبهی، صورتی، زرد، قرمز، آبی و سبز یشمی و غیره و یا دامن های خمره ای کاملا گیپور و یا نیمه گیپور.


لباس بی نظیر نامزدی با طرح گیپور

چه رنگی برای لباس نامزدی انتخاب کنیم؟

اگر شما هم برای انتخاب رنگ لباس نامزدی خود سردرگم هستید، می توانید از رنگ های پیشنهادی خدمات مجالس استفاده کنید:

  • پوست های تیره: پیشنهاد ما برای پوست های تیره استفاده از رنگ های ملایم و جذاب نظیر صورتی، گلبهی، یاسی و ارغوانی و غیره است.
  • پوست های روشن: پیشنهاد ما برای پوست های روشن استفاده از رنگ های قرمز، آبی، سبز، نقره ای و زرد براق است.
  • پوست های گندمی: توصیه می کنیم برای انواع پوست ها از رنگ های فیروزه ای، نقره ای و ترکیبی از رنگ های ملایم و تند مانند صورتی و بنفش و نقره ای و خاکستری استفاده کنید.


طرح فوق العاده زیبا و ساده برای لباس نامزدی

چه مدل لباسی برای نامزدی بپوشیم؟

بهترین مدل لباس نامزدی مدل های جدید و به روز 2019 هستند. در این مدل ها از گیپورها و دامن های پرنسسی و دامن خمره ای استفاده شده است. زیباترین مدل لباس نامزدی لباس هایی هستند که می توانید با آنها به مراسم نامزدی بروید و بسیار خاص جلوه کنید. همچنین لباسی را انتخاب کنید که در آن راحت باشید و سنگین یا گشاد نباشد. از میان مدل لباس نامزدی می توان مدل هایی با دامن های دنباله دار را هم برگزید. مدل لباس نامزدی که دارای دامن های ماهی یا خمره ای هستند برای افراد چاق توصیه نمی شود. 

مدل لباس نامزدی های به رنگ مشکی نیز دارای محبوبیت دو چندانی هستند. این مدل لباس ها با ترکیب های گیپور نقره ای و دامن های مشکی طراحی و تولید شده اند. برخی از لباس های نامزدی به رنگ مشکی و قرمز نیز دیده می شود. این ترکیب رنگ به گونه ای است که بالاتنه از گیپور مشکی و دامن از رنگ قرمز و مشکی تهیه شده است. مدل لباس نامزدی ها به رنگ مشکی عموما از پارچه های مشکی رنگ تهیه نشده اند بلکه با استفاده از ترکیب رنگ های دیگری مانند نقره ای، طلایی، قرمز و آبی توانسته اند جلوه ای خاص ایجاد کنند. در نهایت به مدل لباس های سفید اشاره می کنیم. در این نوع لباس ها عموما از پولک دوزی های براق استفاده می شوند. عمده طرح آنها به صورت گل هایی روی دامن و روی دست ها نمایان می شود. در نهایت باید بگوییم شما می توانید به مزون لباس عروس رفته و طرح ها و مدل های فوق العاده زیبا را در تعداد بسیار بالا ببینید و پس از پرو کردن، بهترین مدل را انتخاب نمایید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها