شام به یاد ماندنی شب ازدواج ما

همیشه آرزو داشتم تا در شب عروسیم همچون الماسی بدرخشم و همه فامیل همیشه از مجلس عروسی من تعریف کنند. روزی که تصمیم به ازدواج گرفتم و به پیشنهاد ازدواج همسرم پاسخ مثبت دادم، رؤیای رقصیدن و خندیدن و شادمانی در لباس سفید عروسی در سرم می چرخید و چشمانم همچون مهتاب در دل سیاهی شب برق می زد.

از آن جا که من و همسرم بسیار خوش خوراک هستیم و از غذا خوردن لذت زیادی می بریم، هر دو به شام شب عروسی خود بیش از هر چیز دیگری فکر می کردیم. در کنار تمام آیتم هایی که برای برگزاری یک شب به یاد ماندنی لازم بود، من و همسرم شام و پذیرایی را در اولویت خود گذاشته بودیم. هر دو از این که خوراکی های مراسم ازدواجمان خوب از آب درنیاید و با آن کیفیتی که می خواهیم طبخ و سرو نشود، نگران بودیم. در زمانی که به دنبال انجام کارهای برگزاری میهمانی خود بودیم، به مراکز تشریفاتی مختلفی سر زدیم و با جستجو در اینترنت، خدمات آن ها را مشاهده می کردیم. روزها به همین منوال سپری می شد و ما از مراکز زیادی دیدن کردیم. با این که پذیرایی از میهمانان اولویت ما برای برگزاری مراسم بود، اما باید به آیتم های دیگر یک مراسم ازدواج نیز فکر می کردیم تا آن ها نیز به خوبی و با کیفیت عالی انجام و برگزار شوند.

 خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو

چیزی که از ابتدا به آن فکر می کردیم این بود که با سپردن کارهای میهمانی خود به یک مرکز برگزاری مراسم ازدواج، خود را از شر تمام استرس هایی که این کار ممکن بود برای ما ایجاد کند، خلاص کنیم. از این رو از همان روزهای اولیه که قرار شد تاریخی برای عروسی خود تعیین کنیم، به دنبال یک مرکز خدماتی تشریفات می گشتیم تا خیال ما را از بابت مراسم عروسی و مؤلفه های مربوط به آن راحت کند.

 خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو

از همان روز کار ما شده بود پرس و جو از افراد فامیل و دوستان و کسانی که در برگزاری مراسم خود از کمک های مراکز تشریفاتی بهره گرفته بودند. سؤالات زیادی از این افراد در مورد نحوه برگزاری مراسمشان پرسیدیم، اما یک جای کار اشکال داشت. اول این که ذائقه، سلیقه و ایده آل هرکسی از یک شب عروسی خوب و به یادماندنی متفاوت بود و دوم این که تمام این مراکز تشریفاتی در برخی خدمات خود بسیار قوی بودند و در برخی دیگر خوب عمل نمی کردند. این بود که من و همسرم را بسیار دو دل و نگران می کرد.

حتی جستجوهای اینترنتی هم کمکی به ما نکرد، چرا که در تمام وبسایت های مربوط به تشریفات عروسی و برگزاری مجالس با عکس های فوق العاده و رؤیایی طرف بودیم که می توانستند واقعی نباشند. روزها می گذشت و من و همسرم خسته و ناامید از پیدا کردن یک مرکز برگزاری مراسم بودیم. تا این که یک شب در حالی که در حال سرچ کردن بودم و عکس های مختلف از شام و سایر آیتم های مراسم ازدواج دیگران را می دیدم با نام تشریفات مجالس مقصودلو آشنا شدم. قبلاً هم نام این مرکز را از چند نفر از دوستانم شنیده بودم، اما از کنار آن عبور کرده بودم. افراد بسیاری در مورد این مجموعه برگزاری تشریفات عروسی که ظاهراً سابقه طولانی در این حیطه نیز داشت، کامنت های خوب و مثبت داده بودند. در سایت های مختلف خدمات این مرکز را جستجو کردم و این بار تصمیم گرفتم برای آخرین بار شانس خود را امتحان کنم. زمانی که با همسرم به دفتر مدیریت مرکز تشریفات مقصودلو رفتیم، با استقبال و پذیرایی خوبی از جانب مدیر مرکز روبه‌رو شدیم. همین موضوع در برخورد اول از استرس ما تا حدودی زیادی کاست. زمانی که به تماشای آلبوم خدمات مختلف مجالس این مرکز می پرداختیم، کارشناس مربوطه با توضیحات کافی و بسیار خوب خود باعث شد تا اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. علاوه بر تمام کارهایی که لازم بود برای عروسی انجام شود، قراردادهای این مرکز با بهترین مزون ها، آرایشگاه ها، گروه های موسیقی و... دل ما را برای انتخاب قرص تر می کرد. یکی دیگر از ویژگی های مجموعه تشریفاتی مقصودلو منوی شام این مرکز بود که در همان نگاه اول برای من و همسرم بسیار خوب و عالی به نظر آمد. ترکیبی فوق العاده از غذاهای ایرانی و فرنگی و دسرهای مختلف باعث می شد تا همه میهمانان از شام و پذیرایی راضی باشند. تنوع منوهای شام مرکز خدماتی مقصودلو دست ما را باز گذاشته بود تا حتی با محدودیت های بودجه ای که برای برگزاری مراسم عروسی خود داشتیم، باز هم از یک شام و پذیرایی عالی در بهترین شب زندگی خود بهره مند شویم. تمام این مسائل در کنار هم باعث شد تا ما با تشریفات عروسی مقصودلو قرارداد ببندیم. شبی که برای تست شام رفته بودیم همه چیز عالی بود، حتی بهتر از چیزی که به نظر می آمد. این موضوع خیال ما را از بابت همه چیز آسوده کرد.

در روزهای نزدیک به عروسی خود می دیدم که کارشناسان تشریفات مجالس مقصودلو با چه ذوق و حوصله ای به انجام کارهای میهمانی ما مشغول هستند. من و همسرم خیلی از این مسئله دلگرم شده بودیم. خوشبختانه تمام برنامه ریزی های مراسم عروسی مان به خوبی پیش رفت و تمام کارها درست بود. شام و پذیرایی هم آنقدر عالی بود که بعد از مدت ها هنوز همه میهمانان از آن تعریف می کنند.