اطلاعاتی درباره انواع دسته گل عروس

دسته گل عروس بخشی از تشریفات مجالس است که برای انتخاب آن به زوج ها کمک خواهد شد. این بخش برای هر عروسی از اهمیت بسیاری برخوردار است و تمایل دارد دسته گلی خاص در دست داشته باشد که جلب توجه کند. دسته گل عروس سبب زیبایی بیشتر او شده و باعث می شود عروس همانند یک ستاره در مجلس عروسی خود بدرخشد. در این مقاله نیز به بررسی دسته گل عروس خواهیم پرداخت تا مورد مناسبی را برای جشن عروسی تان خریداری کنید.

دسته گل عروس

داشتن دسته گلی خاص و زیبا آرزوی هر عروس خانمی است. این اکسسوری عروس موردی ویژه است که سب می شود عروس خانم جلوه بهتری به خود بگیرد و توجه ویژه تری به او شود. تشریفات مجالس با ارائه نمونه هایی از دسته گل عروس که جدید و شیک هستند در انتخاب آن به عروس خانم ها کمک خواهد کرد. گل نشانه ای از لطافت و زیبایی است و داشتن دسته گل حس خوبی را انتقال خواهد داد و جشن عروسی را خاطره انگیز تر خواهد کرد.


تشریفات مجالس برای دسته گل

تشریفات مجالس آلبومی از دسته گل های عروس را به زوج های جوان نشان خواهد داد تا بر اساس سلیقه آن ها مورد مناسب شان را تهیه کند. تشریفات مجالس در انتخاب مورد مناسب به عروس خانم کمک خواهد کرد و قیمت مناسبی در این رابطه در نظر گرفته است. برای راهنمایی در انتخاب دسته گل با کارشناسان ما می توانید تماس برقرار کنید. برخی از دسته گل ها نشانه ای از موضوعی هستند مثلاً 12 عدد گل رز قرمز به معنی عشق و مالکیت است. رز زرد شادی و حس دلگرمی را منتقل می کند، رز سفید عشق خالص و آسمانی را نشان می دهد، رز نارنجی علاقه آتشین را نشان می دهد، رز صورتی حس شادی و قدردانی را نشان می دهد و ترکیب رنگ صورتی و سفید نیز شدت علاقه و نیت پاک را نشان می دهد. با توجه به این مسائل نیز می توانید دسته گل عروسی را انتخاب کنید و از جشن خود لذت ببرید.

دسته گل عروس

نحوه انتخاب دسته گل عروس

اگر عروسی در پیش دارید و قصد دارید دسته گل عروس انتخاب کنید به فصل عروسی و مد سال توجه داشته باشید. این موارد در کنار سلیقه شخصی سبب انتخاب دسته گلی زیبا خواهد شد که جشن تان را با شکوه تر خواهد کرد. انتخاب رنگ و مدلی زیبا برای دسته گل عروس بسیار مهم است و باید در نگهداری آن کوشا بود. انتخاب دسته گل عروس تصمیمی مهم در رابطه با بخش گل آرایی مجلس عروسی خواهد بود و می توان آن را هماهنگ با تزییناتی که در مکان عروسی استفاده شده است انتخاب کرد. انتخاب گل هایی که چشمگیر باشند برای دسته گل عروس مناسب خواهد بود و توجه مهمان ها را جلب خواهد کرد.

تناسب دسته گل عروسی

دسته گل عروس باید در تناسب با لباس عروسی باشد تا شکوه کار را بیشتر کند. استفاده از گل های متفاوت می تواند ایده خوبی باشد به شرطی که از رنگ های متناسب استفاده شود و به نوعی با هم در تناسب باشند. سبک لباس عروس در انتخاب دسته گل تأثیر دارد و باید هماهنگ با هم انتخاب شوند. به طور مثال اگر لباس عروس تان دنباله دار است دسته گل آبشاری انتخاب خوبی خواهد بود، اما اگر لباس عروس پرنسسی است سعی کنید دسته گل عروس را گرد انتخاب کنید. هر چه تناسب لباس و دسته گل بیشتر باشد عروس خانم جذاب تر خواهد شد. اگر از تم خاصی در جشن عروسی تان استفاده کرده اید رنگ گل را نیز در تناسب با آن انتخاب کنید.



اهمیت دسته گل عروس 

از آنجا که دسته گل از ابتدا تا انتهای عروسی در دستان عروس قرار می گیرد اهمیت ویژه ای خواهد داشت. تمام مهمان ها به این دسته گل به نشانه سلیقه عروس خانم نگاه می کنند و از این رو بهتر است که زیبا باشد. با توجه به این مسائل بهتر است که این دسته گل علاوه بر لباس با آرایش نیز مطابقت داشته باشد بدین ترتیب عروسی زیباتر خواهیم داشت. تزیینات مختلفی برای دسته گل عروسی وجود دارد که برای انتخاب، گزینه های بیشتری روبه روی عروس خانم خواهد گذاشت. اگر دسته گل عروسی با توجه به رنگ فصل باشد دسته گلی فوق العاده در دست خواهید داشت.



نگهداری از دسته گل عروس

عرس خانم ها علاقه زیادی به نگهداری از وسایلی دارند که در جشن عروسی خود از آن استفاده کرده اند. دسته گل عروسی یکی از این موارد است که می توان از آن نگهداری به عمل آورد. برای ثابت کردن گل ها و حفظ دسته گل از اسپری ثابت کننده یا تافت مو می توان استفاده کرد. در این زمان برای خشک کردن گل ها ابتدا آن را به صورت سر و ته آویزان کنید، البته مکان این کار باید تاریک باشد. بعد از گذشت چند روز خواهید دید که گل ها خشک شده اند و قابل نگهداری در گلدان هستند. کنار هم قرار دادن دسته گل عروسی، گل نامزدی، گل خواستگاری و ... در کنار هم در یک سبد نیز زیبا خواهد بود که گلفروش ها آن را انجام خواهند داد و آن را به یادگاری ماندگارتری تبدیل خواهند کرد.