نقش اول فیلم عروسی خود را بازی کنید!

من از بچگی عاشق دیدن فیلم و تصاویر متحرک بودم. هنوز هم وقتی فرصتی پیدا می‌کنم، وقتم را با تماشای فیلم می‌گذرانم. راستش را بخواهید یکی از آرزوهایم این بود که هنرپیشه شوم و نقش اول فیلم‌های رومانتیک و عاشقانه را بازی کنم، ولی از بد روزگار با اصرار بزرگ‌ترها کنکور مهندسی کامپیوتر دادم و الان برای خودم یک خانم مهندس شده‌ام، اما رؤیای هنرپیشگی تا همین چند سال پیش هم همچنان در سرم بود تا اینکه...

به‌تازگی در یک شرکت استخدام شده بودم که یکی از همکارانم از من خواستگاری کرد و قرار شد با هم ازدواج کنیم. روزی که با هم نشستیم و درباره کارهایی که در شب عروسیمان باید انجام دهیم با هم حرف زدیم، از مواردی که همسرم به آن اشاره کرد داشتن فیلم‌بردار و عکاسی در مراسم عروسیمان بود. همسرم عقیده داشت تنها چیزی که از آن شب باقی خواهد ماند فیلم‌ها و عکس‌ها هستند و به همین خاطر حاضر بود هزینه زیادی را برای آن تقبل کند. من که همچنان عشق فیلم بودم، نتوانستم درخشش چشمانم را از شنیدن این حرف‌ها از همسرم پنهان کنم.

تشریفات عروسی و خدمات  عروسی مقصودلو

همین طور که همسرم داشت حرف می‌زد، در کمال ناباوری من داشتم فیلم عروسی خودم را در خیالاتم می‌دیدم که در لباس عروس و دست گل به دست خوشحال و خندان وسط مهمان‌ها هستم.

با صدای همسرم که کمی بلندتر شده بود تا مرا از خیال خارج کند، به دنیای واقعی برگشتم. با نظر همسرم که می‌گفت فیلم‌ها و عکس‌ها تنها یادگار آن شب هستند موافق بودم، ولی به او گفتم خاطره خوبی که برای خودمان و مهمانان باقی خواهد ماند، به اندازه عکس‌ها می‌تواند ماندگار باشد. تازه اگر ما سالن خوبی نداشته باشیم، لباس عروسی و کت و شلوار دامادی زیبا و مورد پسندمان نباشد و از همه مهم‌تر آرایشم مرا به عنوان عروس زیباتر و جذاب‌تر نکند، به‌طبع عکس‌های خوبی هم ممکن است نداشته باشیم. اگر آن شب به خودمان و مهمانان خوش نگذرد، چهره ناراضی ما حتماً در فیلم و عکس‌ها منعکس خواهد شد.

اگر می‌خواهیم آن شب هم به خودمان خوش بگذرد و هم به مهمانان باید برای همه چیز سنگ تمام بگذاریم، البته این به معنای آن نیست که حتماً خودمان را به دردسر بیندازیم و پول زیادی خرج کنیم، کافی است در انتخاب شرکت تشریفات عروسی خود دقت کنیم تا با پرداخت هزینه مناسب خدمات ارزنده دریافت کنیم.

کار من و همسرم از آن به بعد شده بود جست‌‌وجو برای یافتن یک شرکت مورد اعتماد که بتوانیم با کمک آنها مراسم عروسی خود را به زیباترین شب زندگیمان بدل کنیم. کار آسانی نبود، زیرا بازار تشریفات عروسی بسیار گرم است و مدعیان زیادی نیز دارد.

تشریفات عروسی و خدمات  عروسی مقصودلو

خسته از گشتن و نیافتن، یک روز به طور اتفاقی با تشریفات مقصودلو آشنا شدیم. وقتی ناامیدانه به آنجا مراجعه کردیم، در همان ابتدای ورود از طرز برخورد کارکنانش هر دو تصمیم خود را برای انتخاب آنجا به عنوان مسئول برگزاری مراسممان گرفته بودیم. تشریفات مجالس مقصودلو همه نوع خدمات در زمینه مجالس و عروسی داشت و به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آنجا پیدا می‌شد. هرچیزی که ما می‌خواستیم آنها جواب مثبت به ما می‌دادند از گل‌آرایی برای شب مراسم گرفته تا معرفی آرایشگاه، مزون لباس عروس و کت و شلوار دامادی و موسیقی و عکاس و فیلم‌بردار که بتواند نظر سختگیرانه من و همسرم را جلب کند.

خلاصه من و همسرم تمام خدمات عروسی خود را صفر تا صد به تشریفات عروسی  سپردیم. من تمام فکر و ذکرم شده بود فیلم عروسیمان که دوست داشتم بهترین فیلم زندگیم باشد، زیرا قرار بود نقش اول آن را خودم بازی کنم.

بالاخره شب موعود فرا رسید و با کمک و یاری تشریفات مقصودلو توانستیم مراسم خود را به بهترین نحو برگزار کنیم و من می‌توانستم رضایت را در چشم تک تک مهمانان ببینم.

روزی که قرار بود همسرم برای تحویل آلبوم و فیلم عروسی برود، من بی‌صبرانه در خانه انتظارش را می‌کشیدم. من فیلم عروسی خودم را خیلی دوست دارم. البته این تنها نظر من نیست و این جمله را از یکی از دوستانم شنیدم گفت: «فیلم عروسیت از رومانتیک‌ترین و عاشقانه‌ترین فیلم‌های عروسی بود که تا حالا دیده‌ام.»