مناسب ترین مدل ماشین عروس چیست

1398/06/10 | تعداد نظرات :0 |
تشریفات عروسی و خدمات مجالس مقصودلو

برای ماشین عروس مدل ماشین چقدر مهم است

یکی از رسومات و یا تشریفات متداول در جشن های عروسی استفاده از ماشین عروس است خودروهایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد متنوع هستند و قطعا تزییناتی مطابق سلیقه ی و سفارش افراد بر روی آن نصب می شود حال این که این ماشین عروس مدل خاص باشد و یا صرفا برای رساندن عروس و داماد به محل مراسم باشد موضوعی است که هر فرد از نقطه نظر شخصی خود به آن نگاه می کند، یک زوج تمایل دارند با استفاده از ماشین یکی از آشنایان که برای این کار تزیین شده است به مراسم بروند و زوج دیگری انتخاب ماشین برای مراسم را یک امر بسیار مهم و ضروری  و ویژه می دانند، موضوع بعدی این است که آیا تنها از خودروها معمولی برای مراسم عروسی می توان استفاده کرد و یا از وسایل نقلیه دیگری غیر از خودرو هم می توان بهره برد در ادامه به آن می پردازیم.

بهترین مدل ماشین عروس

ماشین عروس

خودرویی که داماد، عروس خود را با آن به خانه و یا محل مراسم می برد ماشین عروس گفته می شود و استفاده از خودرویی خاص و تزیین شده جز تشریفات عروسی محسوب می شود، معمولا این خودرو تزیینات مختلفی دارد. ماشین عروس می تواند یک مدل قدیمی و یا یک ماشین شاسی بلند و به روز باشد بنز های مشکی در کشورهای اروپایی مرسوم ترین خودروها برای جابه جا کردن عروس و داماد هستند، خودرویی که برای جابجایی عروس استفاده می شود معمولا تزیین شده است و این خودرو می تواند خودرو شخصی داماد باشد و یا خودروی یکی از نزدیکان که برای این مراسم تزیین می کنند و در اختیار عروس و داماد قرار می دهند. ماشین های عروس را می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد در سال های اخیر استفاده از ماشین های لوکس برای عروسی بسیار متداول شده است.

ماشین عروس

موسسات کرایه ماشین های عروس

موسسات کرایه ماشین برای اجاره ماشین عروس جهت مراسم، مدل های مختلف ماشین عروس عرضه می کنند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید، یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب خودرو برای مراسم عروسی و این که چه نوع ماشینی برای مراسم عروسی انتخاب کنید بر می گردد به سلیقه و هزینه ای که برای این موضوع (عروس و داماد) در نظر گرفته اند. از نظر تنوع خودرو نوع و مدل ماشین نیز، بستگی به برنامه ریزی عروس و داماد و بودجه در نظر گرفته شده برای این مساله دارد هر مدل ماشینی را می توان به عنوان ماشین عروس تزیین نمود. آقای داماد در بدو شروع زندگی ممکن است ماشین نداشته باشد و بیشتر زوج ها برای انجام  این بخش از تشریفات مراسم به موسسات کرایه ماشین مراجعه می نمایند.

انواع ماشین عروس

برخی تصور می کنند خودرو مراسم عروسی تنوع چندانی ندارند و انتخاب های محدودی برای ماشین جهت مراسم عروسی دارند. ماشین مدرن و ماشین کلاسیک، ماشین های معمولی که می توانید بدون راننده و یا با راننده انتخاب نمایید، در سالهای اخیر علاوه بر ماشین وسایل نقلیه دیگری به عنوان وسیله نقلیه برای رساندن عروس و داماد به مراسم مورد استفاده قرار می گیرد، با عنوان مثال از کالسکه و یا بالن استفاده می شود و موسسه هایی که در این زمینه فعالیت دارند موارد مختلفی را برای جلب نظر مشتری ارائه می دهند حتی در بعضی مواقع هلی کوپتر نیز  استفاده شده است که برخی از این موارد را تنها در کلان شهر ها می توان یافت. در سالهای اخیر شاهد ورود عروس و داماد با وسایلی غیر از خودرو های معمولی بوده ایم که اغلب برای ایجاد هیجان بیشتر و یا متفاوت بودن و یا جذابیت و به یاد ماندنی تر کردن جشن مورد استفاده قرار می گیرد. باید در نظر داشته باشید که طراحی ماشین عروس، لزوماً نیازی نیست که با دسته گل عروس همخوانی داشته باشد، بنابراین چنانچه یک مدل دسته گل انتخاب کردید ولی مدل ماشین عروس انتخابی شما با آن همخوانی نداشت هیچ جای نگرانی نیست.


می توان از وسایل نقلیه دیگر برای مراسم عروسی استفاده کرد

همانطور که اشاره شد استفاده از سایر وسایل نقلیه مختلف و متفاوت برای وارد شدن عروس و داماد به مراسم رو به گسترش است و می توان گفت این نوع وسایل به شدت هم مورد استقبال قرار می گیرد، انتخاب خودرو و یا هر وسیله نقلیه ای چه لوکس و چه قدیمی و چه بالن و کالسکه و غیره بستگی به سلیقه و برنامه ریزی دارد که زوج ها برای ادای این رسم انجام می دهند و می توان از هر وسیله نقلیه ای برای برگزاری این تشریفات عروسی استفاده نمود قیمت رزرو این تشریفات گاهی خیلی بالاست و هر موسسه برای کرایه وسیله حمل و نقل خود شرایط و هزینه های مختلفی را ارائه می دهد. نکته پایانی این که برای انتخاب یک خودرو برای عروسی می توانید گزینه های مختلف و متعددی را مد نظر قرار داده و با توجه به سلیقه و بودجه خود این مورد را انتخاب نمایید.

دیدگاه ها
0
ثبت دیدگاه
دسته بندی ها
آخرین پست ها
تگ ها